11 Ocak 2011 Salı

Gabrini Mat Oje - 2

Dün aldığım Gabrini mat ojelerin moru var bugün elimde:) Nasıl ışıltılı nasıl güzel bir mordur bu!!!
Yine sürer sürmez 30 sn içinde matlaşıyor, çok güzel bir yapısı var ve sürümü muhteşem, bir daha gittiğimde siyahını da alıcam, Gabrini nin diğer multivitamin ojelerini de. Çok beğendim çünkü. Tırnağımda 3 kat var, ve ben o ışıltılı halini de göstermek için en son fotoğraflarda parlatıcı sürdüm, bu haliyle de muhteşem çünkü.
Veee bu manikür Dilek için olsun, moru çok sever çünkü :))


















Parlatıcı sürülmüş halleri







12 yorum:

  1. ay bu ojenin parlatıcılı hali holo gibi :D bu arada tesekkür ederim sekercim

    YanıtlaSil
  2. Evet çok güzel duruyor parlatıcı sürünce de , rica ederim canım:)

    YanıtlaSil
  3. merhaba,ben bayıldım bu mat öjelere, neden hiç aklıma mat öje fikri gelmemiş şaşırdım cidden :) meğer ne güzel duruşu varmış, paylaştığın için öğrenmiş oldum teşekkürler, gabrini her kozmetik mağazalarında bulunuyormu acaba, ben samsundayım nedense gözüme hiç gabrini markası görünmemiş gibi anımsıyorum :)inşallah bulurum bu ojelerden yoksa üzülürüm.

    YanıtlaSil
  4. Çiğdem, ben de dün buldum bu mat ojeleri, bloglar sayesinde öğrendim ben de yoksa ojeyle alakam yoktu bir zamanlar. Gabrini zannedersem her yerde yok, ben çok tesadüf bir şekilde buldum bir kozmetik deposundan, ama watsonslarda rimmel matlaştırıcı var ondan alıp istediğin ojenin üstüne sürebilirsin.

    YanıtlaSil
  5. anladım, bakalım belki şansa bulurum, rimmel matlaştırıcı fikride güzel, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. sevil'in de matlaştırıcısı var, hatta claire's'in de :)

    YanıtlaSil
  7. ah evet eklemeyi unuttum ama watsons daha çok yerde var sanırım ilk aklıma o geldi

    YanıtlaSil
  8. bende çok severim moruuu:) gabrinilerin arasında en beğendiğim ojede buydu ışıltılar falan çok hoş

    YanıtlaSil
  9. @betül ben de en çok bu matı sevdim sanırım, iki hali de inanılmaz hoşuma gitti!

    YanıtlaSil
  10. bu arada serini diğer ojelerinide al bence. ben aldıktan sonraki gün gittim bulamadım bitmiş nerdeyse hepsi pişman olma sonra:)

    YanıtlaSil
  11. haklısın aslında bi gittiğimde bakıcam zaten diğer gabrinilere, renkleri falan çok güzeldi. mat siyahı niye almadım ben yaa:(

    YanıtlaSil

LinkWithin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...