20 Mayıs 2013 Pazartesi

Orly İngenue


Orly İngenue pembe altın karışımlı glassfleck yapıda bir oje. Altın yansımaları göz alan bir özellikte ve oldukça güzel görünüyor. Ojenin gerçek rengini yansıtan tek fotoğraf sanırım ilki. Bu tip ojelerin fotoğrafları genelde pek gerçeği yansıtıcı olmuyor. Tırnaklarımda 3 kat var ve kurutucu olarak da China Glaze Fast Forward kullandım.




1 Ekim 2012 Pazartesi

Essence Galactic Black


Yeni evden merhaba! Anca yerleştim ve oje sürmeye başladım diyebilirim. Buraya taşınırken ojelerimden ayrılmak zor geldi, ama karşıya her geçişimde biraz biraz onları buraya taşıyacağım :)
Haftasonu Viaport’a gittiğimde Cosmo Shop kozmetik mağazasında Essence standı olduğunu gördüm. Bu Essence Gratislere geldiğinde ne sevinmiştik, ki bu zamana kadar hiç oje almadım orası da ayrı bir konu. Siyah ojeyi severim ama Galactic Black ‘i daha bir sevdim. İçinde gümüş renkli flakey  gibi parçalar var. Tırnaklarımda 2 kat var ve hemen kurudu. Şiddetle tavsiye ederim





3 Eylül 2012 Pazartesi

Claire's #40 & Fimo


Tırnak süslemelerinin her türlüsünü seviyorum, bi de uğraşmak olmasa … Evet bazen çok üşendiğimden hiçbir şey yapasım gelmiyor kabul. Fimoları da meşhur olduktan yıllar sonra denemem de bu yüzden zaten J

Bunu da yine Dilek’in o saatler süren çekmece düzenlemeleri sırasında (yazısı burada) buldum ve deneyeyim diye bir tane istedim. Başta ben bunları nasıl keserim diye düşündüm ama birkaç denemeden sonra oldu sanırım. Arada tabi fazla kalın kestiklerim ya da yarısını uçurduklarım da oldu tabi:)

eBay’de fimoları 10’lu şekilde çok çok uygun fiyata satan satıcılar var, oradan da alabilirsiniz. Ben almayı düşündüm ama 1.5 ay önce aldığım dotting tool ve tırnak bantları gelmeyince daha da alışveriş yapasım gelmedi. Normalde postacı es geçmezdi beni, ilk kez paketim kayboldu. Bunda “benim hiç paketim kaybolmadı ki, hepsi geldi” diye hava atmamın da etkisi olabilir tabi J Miktarı elbet çok bir şey değildi ama insan bekliyor yine de, gelmeyince de hayal kırıklığı yaşıyorum J






Arada yamuk ya da kalın kesilmişler olabilir =)

,



1 Eylül 2012 Cumartesi

Flormar Pretty P29



Flormar’ın ilkbaharda çıkardığı Pretty serisinden sadece 1 adet ojem var. Çünkü diğer ojeler zaten Flormar’ın klasik ojelerinde olan ya da başka markalardan elimde bulunan renklerdi. Bu yüzden sadece P29 u aldım.


Tırnaklarımda 3 kat var ve hızlı kurudu.


Balkonda fotoğraf çekerken aşağıdaki bu tombik kediyi fark ettim:)  Pisi pisi diyince de hemen poz verdi zaten :)  




31 Ağustos 2012 Cuma

Barielle Falling Star



Dilek’in hediyesi ojelerden bir diğeri Barielle Falling Star’ı dayanamadım hemen sürmek istedim. Barielle ojeleri ilk kez kullandım ve çok memnun kaldım, fırçası, ojelerin yapısı bir harika. Ve üzerine kurutucu sürmediğim halde çok çabuk kurudu.

Falling star içinde bakır rengi altıgen minik simler bulunan mavi bir oje. Şişeyi dünden beri sürekli çalkalamama rağmen ne yazık ki kenardaki simleri dağıtamadım. Ama buna rağmen simlerin yoğunluğu gayet iyiydi.

Bu ojeyi zaten çok beğeniyordum, haksız sayılmazmışım çünkü çok yakıştırdım kendime :)
Bir diğer Barielle oje için(Elle’s Spell) buraya tıklayabilirsiniz.







30 Ağustos 2012 Perşembe

Doğum günü hediyesi / Barielle Elle's Spell


Bloga en son eklediğim “Flormar #323 yazısından bu yana hiç oje sürmedim. Çünkü ev toplama- taşınma ve yerleşme işlerinden inanın aklıma oje sürmek bile gelmedi. Hatta taşınırken ojeleri bavula her koyduğumda ağırlığın gittikçe artması ve “bunca ojeye nasıl ve neden sahip akıl işi değil!” düşüncesi bir süre oje sürmek istememe bir başka neden J
Dün kargodan bir pakedim olduğunu ve eski adresimize gitmesi sonucu paketi şubeden almamız gerektiği söylendiğinde bugün koşa koşa şubeye gittim. Paketin kimden geldiğini elbet biliyorduk, ama ya içindekiler? J Sabırsız bir şekilde paketi şubede açtıktan sonra içinde en beğendiğim 2 ojenin olduğunu görmek çok güzeldi. (Biri Merimania’ya, diğeri ise bana) Paketi gönderen Dilek te Ağustos’un 11’indeki doğum günümüz için bize sürpriz yapmıştı. Ama ojelerin tedarik sorunları vs. yüzünden ancak bugün elimize geçti.
Ojelerden biri Barielle Fallling Star , diğeri ise güzeller güzeli flakey Elle’s Spell . Bir kırmızı sever olarak elim önce Elle’s Spell’e gitti. Merimania’yla ojelerimizi ortak kullandığımızdan şu senin bu benim demedik, isteyen istediğini sürüyor nasıl olsa J
Bu kadar yazdıktan sonra Elle’s Spell’e gelelim. Kendisi kırmızı içinde turuncu,bakır ve yeşil yansımalı flakeyli bir oje. Pek opak duracağını düşünmediğimden altta bir kat Pastel 33 var. Üstüne 2 kat Elle’s Spell sürüldü. Bu ojeyi beğenmekte çok haklıymışım kesinlikle muhteşem. Dilek’e sizlerin önünde bir kez daha teşekkür ederiz. J

En kısa zamanda Falling Star’da burada olacak :*






20 Ağustos 2012 Pazartesi

Flormar #323




Bloga verdiğim uzunca arayı bayramın 2.günü yazdığım bu yazıyla sonlandırıyorum. Ne zamandır siyah gibi duran koyu bordo oje arıyordum, bende birkaç markanın vardı ama yapılarını beğenmediğimden pek sürmek de istemiyordum, sonunda Flormar’ın 323 numaralı şişede neredeyse siyah duran ama aslında koyu bordo renkte olan bu ojesini aldım. Tırnaklarımda 2 kat var ve yetti, çok beğendim. China Glaze Fast Forward sayesinde de bozulmadan kurudu tırnaklarımda. Eğer hala bu ürünle tanışmamışsanız laf arasında tekrar önereyim, aklınızda bulunsun. Özellikle sürdükten 3-4 saat sonra bile kurumak bilmeyen, ojeler için birebir. Ben bu ojeyi sürdüm ve max.15 dakika içinde rahatlıkla hareket ettim.




28 Mayıs 2012 Pazartesi

Alix Avien #244


Alix Avien 244 koyu tonda bir mor oje. Rengi fotoğraflarda değişik değişik çıksa da benim gözümle gördüğüm renge en yakını ilk fotoğraftaki gibi. 3 katta çok güzel bir hale geldi ve kurutucu kullanmama rağmen çabuk kurudu ve parlaklığını kaybetmedi.  Uğraşacak vaktim olsa gümüş ya da altın renkte bir ojeyle desen yapmak isterdim ama, şu sıra oje sürmeye bile pek vakit ayıramıyorum. Yine de siz sürerseniz desen yapmanızı tavsiye ederim :)





26 Mayıs 2012 Cumartesi

Alix Avien Mavi & Flakey


Flakey sevenler kimler? Ojesini sade bırakmayıp biraz renklensin, ama ışıldasın da diyor musunuz? Bugün Alix Avien’den mavi, ama numarasını bilmediğim bir ojesi var tırnaklarımda. Tam fotoğraftaki renk gibi değil, biraz daha puslu grimsi bir mavi olduğunu düşünün J Fotoğraf makinemin tek sorunu mavi-turkuaz renklerde biraz kafasına göre hareket etmesi sanırım, bunun dışında diğer renklerde pek sorun yaşamıyorum onunla J
Bu mavi oje öyle güzel ki, sorunsuz, 2 katta hemen rengini veriyor. Tek başına da kullanabilirdim ama Oje Vitrini Başak’ın hediyesi olan flakeyi sürmek istedim, iyi ki de sürdüm. Turkuaz yansımalı flakey kendisini öyle güzel gösterdi ki bu renkte. Eğer siz de bu flakey ojeyi almak isterseniz Başak’a ulaşabilirsiniz.
·         Bu ojenin numarasını bilen olursa yazmaktan çekinmesin lütfen , sevgiler J






24 Mayıs 2012 Perşembe

Pastel Kokulu Oje - Pineapple (Ananas)


Birkaç gün önce basın bültenlerinde Pastel’in bu yaz için ürettiği limitli koleksiyon olan “Kokulu oje” lerini gördüğümden beri merak ediyordum. Pastel bize bir güzellik yapmış ve bu güzel paketi göndermiş. Paket yaklaşık yarım saat önce elime geçti ve ben hemen hızlıca fotoğraflayıp, içindekilere bakıp sizlerle paylaşmak istedim. Kokulu ojelerin en çok ananas kokulu olanını merak ediyordum ve şansıma kutudan bu güzel ananas kokulu sarı renkte oje çıktı J Ve oje gerçekten de ananas kokuyor. Üstelik kokusu rahatsız edecek bir yapaylıkta değil ve çok hoş. Tırnaklarımda iki kat var ve istediğim opaklığa hemen ulaştı, yani aynı zamanda yapısı da çok güzel. Bakalım etkisi ne kadar sürecek? Bana gönderilen ürün yaklaşık 5- 5,5 mL. civarında, orijinal boyu bu mu yoksa bu bir deneme boy ürün mü bilemedim?




Kutudan bir de Pastel’in yeni çıkardığı parfümlerin tester boyları çıktı. Sun Queen, Super Star ve de Rock Chic . Kısaca onlardan bahsetmem gerekirse Rock Chic üst notalarında sümbül ve limon kokuları olması nedeniyle çok hafif.Sun Queen’in üst notalarında çarkıfelek meyvesi, ahududu ve de ananas kokusu var, bu pek tercihim değil, ancak meyve kokularını seviyorsanız hoşunuza gidebilir. Super Star hoş, mandalin ve portakal kokularının ağırlıkta olduğu bir koku. Alt notalarında ise vanilya ve misk var, yaz akşamları için güzel olabileceğini düşünüyorum. 

Pastel bu yaz için, hoş kokulu, eğlenceli ürünler çıkarmış. Açıkçası ilk deneyenlerden olmak çok hoşuma gitti J Basın bülteninde yer alan bilgilere göre 1-2 hafta içerisinde pastel satış noktalarında bu ürünler yer alacak. Ben de ürünler raflarda yer alır almaz ojenin diğer renklerinden edineceğim. Şimdilik benden bu kadar! 





Not: Ürünler tanıtım amaçlı olarak Pinkar Kozmetik tarafından gönderilmiştir. 




LinkWithin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...